قفل نرم افزاری با امکان فعالسازی تحت وب

ایجاد باشگاه مشتریان و مدیریت لایسنس های قفل به صورت آنلاین فناوری جدیدی است که توسط قفل صدف محیا شده است. که به صورت آنلاین قابلیت فروش ، عضویت و یا بازیابی اطلاعات مشتری ، لایسنس دهی شامل ارسال ایمیل یا پیامک خودکار پس از پرداخت را مهیا می سازد. خیال مشتری نیز بابت بازیابی لایسنس راحت می باشد چون همواره در باشگاه مشتریان سوابق لایسنسهای خود بر اساس نرم‌افزارهای خریداری شده را مشاهده مینماید .

اگر تا به حال نرم افزارهایی را تولید می کردید اما به دلیل نبود قفل مناسب به راحتی شکسته و افراد سودجو از آن استفاده می کردند توصیه می کنم با ما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید .

قفل نرم افزاری صدف پس از اجرا روی کامپیوتر مشتری با استفاده از چند مدل الگوریتم خاص  سریالهای هارد دیسک ، سی پی یو ، مادربورد ، کارت گرافیکی ، بایوس و... را  استخراج میکند  و با سریال مشتری ادغام و توسط کلیدهای عمومی و خصوصی نسبت به رمزنگاری اقدام می کند، دوباره برای اینکه امنیت رو به بالا ببرد آن کد ایجاد شده را با یک الکوریتم دیگر کدگذاری میکند و برای مشتری به نمایش در خواهد می‌آورد وقتی مشتری کد را به ما میدهد  ما از طریق بخش فعال ساز یا تولید سریال فعال سازی اطلاعات کامل مشتری رو وارد کرده و سپس آن کد مشتری و در پایان ایجاد کد فعال سازی خواهد شد.

قفل فعال سازی صدف تنها بر روی یک سیستم فعال خواهد شد  و نحوه عملکرد آن هم خیلی پیچیده است اطلاعات مشتری در سیستم تحت وب (پورتال) ذخیره خواهد شد تا وقتی دوباره همان مشتری درخواست کد فعال سازی دیگری بدهد سیستم قبل ایجاد کد فعال سازی به شما خواهد گفت که این مشتری قبلا کد خود را دریافت کرده است  اگر مایل بودین میتوانید دوباره به آن مشتری کد فعال سازی بدهید در غیر اینصورت باید نرم افزار را دوباره از شما خریداری کنید.

Scroll to Top